//DIEYANNA KECIK.
Real me

Photobucket
Travel this

Story About Links Goodies


Youtube player


Message
.


Wishlist
working
shopping
kereta seniri
rumah seniri

Credits Section
Skin By LetthaKyra
Background APK
Best view in Google Chrome only.
Setelah Sebulan....
30 May 2012 | 9:25 PM | 0 panda
Assalamualaikum dan salam sejahtera , whoaaaa ! lamanya aku tak tengok blog ni ,dah bersawang,berlumut dah .Act ,aku sekarang tengah cuti semester . tapi aku bukan budak u yerr ,aku pelatih PLKN :) ahad ni dah kena lapor balik .Sebulan aku dekat KEM PLKN WHITE RESORT , banyak benda yang aku pelajari .mula-mula tu aku rasa macam neraka jer kat sana ,hari-hari menangis .HAHA terok kan aku ?tapi itu kenyataan ,yela pergi sana langsung tak kenal sesapa pun ,tapi sekarang alhamdulillah aku dah ramai kawan :) hari demi hari keadaan aku makin stabil ,ehh hampa ingat senang ke nak sesuaikan diri kat sana ? bagi aku susah la jugak ,yela dekat sana semua benda kena buat sendiri ,kalau kat rumah ada orang tolong buatkan .HEHE .biasa la pergi sana pun sebab nak bina jati diri ,so kena la belajar berdikari right ?.Ehem ,ehem ,aku sekarang tak berapa sihat  ,suara takda ,nak cakap dengan orang pun tak selesa,rasa macam orang bisu dah ,seksa tau tak ? tu lahh dekat kem banyak jerit sangatkan terima padahnya .HAHA ,apa-apa pun enjoy jer .

nanti bulan JULAI aku update lain okayy ? *lambat lagi laa .


Older Post | Newer Post