//DIEYANNA KECIK.
Real me

Photobucket
Travel this

Story About Links Goodies


Youtube player


Message
.


Wishlist
working
shopping
kereta seniri
rumah seniri

Credits Section
Skin By LetthaKyra
Background APK
Best view in Google Chrome only.
10 December 2011 | 12:01 AM | 0 panda


kemas tak meja study aku ? kemas kan ? hahaha , ni lah rupa sebenar bilik aku masa Sijil Pelajaran Malaysia sedang dijalankan .memang semak lahh , tu baru tunjuk meja kan ,belum keseluruhan bilik aku . malu aihh nak tunjuk semua . aku bukan apa ekceli , aku cuma nak tunjuk yang aku ni budak SPM .hihi

so sekarang ni ,SPM pun dah habeh kan , aku pun mulalah sesi mengemas bilik yang mcam 'tongkang pecah' tu . first sekali niat aku nak clean and clearkan meja study aku dengan buku and kertas yang segala bagai tu .sebab aku tengok yang membuatkan bilik aku nampak macam usang dekat meja study aku lahh .buruk gilaa .so gambar yang dekat atas tu masa aku belum cuit lagi and belum 'tacap' lagi okeyy .
1
2

3
.
.
.
Jeng .jeng jeng ! ni lah rupa lepas aku 'tacap' meja study aku tuu . haha taklah sekemas mana pun kan kan kan? sebab aku ni bukanlah interior designer pun muahaha .buku-buku and kertas-kertas kesayangan aku semua aku dak pack untuk dikitar semula .kejamkah aku ohh no !haha .Oppssstt ! HELMET tu aku punya okeyy ,mahal tu beb >.< .

ekceli aku bosan sangat malam ni ,aku rasa sedih ,sunyi mana p orang sekeliling aku pun tak tau . rasa macam nak nangis jer malam nii .alahaii nasib badan ..ada Kasih Sayang ,pun dah sampai LONDON dah kot .haii hai haii bosan sungguh . okeylahh membebel pulak aku ni kan . nak pergi london jugaklah kbaii .
malam yang demn !




Older Post | Newer Post