//DIEYANNA KECIK.
Real me

Photobucket
Travel this

Story About Links Goodies


Youtube player


Message
.


Wishlist
working
shopping
kereta seniri
rumah seniri

Credits Section
Skin By LetthaKyra
Background APK
Best view in Google Chrome only.
Apabila................
25 December 2011 | 10:35 PM | 0 panda

kebosanan melanda di petang ahad . EHEM EHEM , kemarin ahad kan ? bosan tak tau nak buat apa,macam nak gila tahap gaban dah . tulah padahnya bila someone ajak pergi mandi kat sedim taknak . hoho , bukan taknak ,tapi entah malas nak membonceng ,sebab panas sangat ,nanti tebakaq kulit cek . #buatmacamputihkan? .

so ,dah pukoi 3 petang tapi masih takdak plan nak p mana-2 ,so contact member yang ada keretalah ,ajak kuar meronda . ekcili ,bukan belagak taknak naik moto ,seriously ,tak tahan panas , nanti kepala sakit . so ,member pun ON jer kan .hah apa lagi ,siap-2 then dia datang ambik kat rumah . tapi bila msuk ja dlm kereta ouh ! masih tak tau nak p mana . kami p bertiga jerr ,tu pun sorang taktau nak p mana .Last-2 decide p lepak kt R&R Bagan Ajam . sembang punya sembang dah pukoi 4.30 , hah nak pergi mana pulak ? masing-2 haus gila ,so pergi lepak dekat Pantai Telok Molek lah pulak kan . smpai jer kat molek ,hah ramainya orang . rupa-rupanya ada Karnival Seni apa tah,smpai nak u-turn pun tak boleh punyalah sesak .

akhirnya dapat jugak tempat untuk park kereta then pergi minum kat gerai makcik tuh . memang ramai sangat-sangat manusia kat situ ,kepala aku pun mulalah berdenyut-denyut buat hal .aduhh sempoi ..HAHA

lepak-lepak then datang lah sekumpulan mamat ni ,tetiba turun moto datang kat aku ,then jerit ,NAJWA LATIFF ! NAJWA LATIFF ! dalam hati'eh mamat ni apahal sewel ka apa ?' muka cemey cmni dok kata NAJWA LATIF ! sah gila mamat nii .aku pun terkejut BEWAK Lah kan ,dan dengan muka BEWAK aku tuh ,terus lari msok kereta ,then sempat lagi mamat tu cakap dekat aku ,'ehh najwa ! najwa !saya ni dah ada bini ,anak baru nak lahir ,sudi tak jadi nombor dua ? WHAT ?? SEWEL ! apa lagi . ajak member-member aku blah terus lah. seriously aku takot gila bewak ! tak penah jumpak manusia macam tu aihh . baqu keluar dari hutan kot mamat tuu .haha

jangan jerit macam tu ,saya takot and saya BUKAN NAJWA LATIFF BANG oii !


Older Post | Newer Post