//DIEYANNA KECIK.
Real me

Photobucket
Travel this

Story About Links Goodies


Youtube player


Message
.


Wishlist
working
shopping
kereta seniri
rumah seniri

Credits Section
Skin By LetthaKyra
Background APK
Best view in Google Chrome only.
Wedding Cousin
23 November 2011 | 9:10 PM | 0 panda

actually aku tak dak idea nak update blog ,so ,aku nak menayang gambar wedding je lahh ,lagi pun aku still busy dengan exam lagi :) nanti aku dah habis exam aku 'cuci' blog aku k=okayy ,let's start now . . . . . . . . . . . .

Sehari sebelum Majlis

.
.
.

: oppsss ! sangat-2lah tidak kemas kan .biasalah tu




:ni bilik pengantin :)

: ni rupa pelamin sebelum siap


: tadaaaaaaaa ni lah rupa pelamin bila dah siap ,cantik kan ?


: sila abaikan budak yang macam ni okayy .

okayy yang ni gambar masa wedding 19.11.2011 .meriah jugaklaa ,tapi aku taknak laa show semua nanti berat blog aku nii ...


.
.
.
.

: my mom pun nak jadi model bilik pengantin jugak




: alahai sweetnya depa .bila laa aku nak macam ni eyh ?



: aku paling suka yang ni okeyy :)



Thanks for reading guys :)



Older Post | Newer Post