//DIEYANNA KECIK.
Real me

Photobucket
Travel this

Story About Links Goodies


Youtube player


Message
.


Wishlist
working
shopping
kereta seniri
rumah seniri

Credits Section
Skin By LetthaKyra
Background APK
Best view in Google Chrome only.
Kenapa mesti 'AKU' ?
25 November 2011 | 7:19 AM | 0 panda


Kenapalah aku yang jadi mangsa dalam hal ni ? ya allah ,sesungguhnya aku tidak kuat untuk menanggung dugaan ini ya allah . aku bukan seorang yang kuat dan tabah untuk hadapi semua ni..aku sebagai seorang anak , mestilah nak kasih sayang dari parents tapi parents aku macam mana pulak ? .kenapa laa parents aku ni lebih sayangkan anak angkat lebih pada anak seniri . aku bukan nak iri hati or apa-apa ,tapi dah macam pelik sangat .tambah-tambah lagi mak aku . ayah aku tu taklah over macam mak aku sangat .

Aku bukan nak burukkan parents aku ka hapa kaa .tapi aku cuma tak puas hati dengan sikap depa nii . layan anak angkat lebih pada anak seniri . ya allah betapa sakitnya hati aku , bila selalu dituduh even tu bukan salah aku .selalu sangat . dari tahun lepas lagi aku tanggung semua ni sorang-sorang . aku rasa tak tahan dah ,kekadang tu rasa macam nak lari ja pada rumah nii . kalau ikut hati mati kan ? . tapi bila difikir dengan menggunakan fikiran yang waras , aku tak boleh buat macam tu ,apa pun depa tetap parents aku .

Mak akulah yang selalu sangat blame aku ,yang anak angkat dia buat semuanya betul . kekadang terpikir jugak aku ,"eh aku ni anak dia ka,budak tu yang anak dia" . entah-entah mak aku tu dah kena hambus dengan budak sial tu agaknya kot . yang nak dikatakan over lagi tuu. nak jadikan anak angkat dia tu menantu plak . he'eh menantu dia untuk puteri dia yang mana? of course lah AKU . caitttt ! tak mau aku dengan budak tuu . ohh god please lahh okeyy . aku tak nak orang macam budak tuu .tolonglahh :/

Aku sedar benda ni dah lama pun ,dari tahun lepas lagi aku dah sedar ,sebab tu aku selalu sangat buat perangai dengan parents aku . sebab aku jadi benci laa. aku pun tak tahu kenapa perasaan BENCI tu mesti ada dalam diri aku . tapi sekarang adik-adik aku pun dah mula sedar dengan benda ni . depa pun dah mula cakap yang mak tuu sayang dia tu lebih pada kita kan kak ? oh dear , memanglahh baru nak nampk ka adik-adik aku nii .haiii , entahlaa .apa nak jadi aku pun tak tahu dahh .

Tiga hari lepas aku tido dekat rumah tok aku , alahaii tiga hari ja pun . then bila aku balik jaa ,mak aku langsung taknak cakap dengan aku . aku pun heran bin ajaib lah kan . aku tak tau punca apapun takkan aku ada buat salah apa-apa kot rasanya takdak laa sebab aku pun baru ja balik . aku tegor mak aku dia sikit pun taknak cakap dengan aku . sedihh okayy . bila kita tegor orang tu buat tak tau jaa . then tadi dapat panggilan dari anak angkat mak aku tu lahh . dia call aku then cakap kat aku ,"mak kata yana ada wat hal dengan mak" . aku pun pelik lahh .taya la balik kan aku buat salah apa pulak ? then dia cakap mak aku tak bagi tau apa pun mak aku just cakap yang aku buat mak aku nangis . aduhaaiiii . sakit lagilah hati aku ni , padahal aku langsung tak tau apa salah aku .

Dia tu pun tanyalah aku, aku ada keluar pergi mana-mana ka hari ni ka hari tu ka? aku pun cakap jelah ada, then terus marah-marah aku .HELLO BRO LU APE HAL NAK MARAH-MARAH WA .. SUKA HATI WA LA WA NAK KELUAR KA TAK KA LU APA HAL DOWHH .! aku geram gila dengan mamat sorang ni . buat macam aku ni bini dia ,haiyya . eh mamat kau pernah tak dengar "CINTA TAK BOLEH DIPAKSA?" . weyhh aku cakap aku tak nak kat kau aku tak nak la weyhh . mak bapak aku ja yang nak sangat dekat kau .aku sikit pun tak kemaruk kat kau laa.


please laaa tolong faham aku , dalam hati aku cuma ada sorang ni jaa . and sampai bila-bila pun aku tatap nak diaa .. sekarang aku tension sangat tak tau nak ngadu kat sapa , aku tekanan sangat,. sedihh sangat bila mak bapak aku buat kat aku macam nii .aku ni anak depa ka tak eyhh?? . tolonglah jangan layan aku macam budak-budak lagi .aku boleh buat keputusan aku seniri . aku tau jaga diri aku . tolonglahh aku merayu sangat-sangat :/



please don't make me cry again and again




Older Post | Newer Post