//DIEYANNA KECIK.
Real me

Photobucket
Travel this

Story About Links Goodies


Youtube player


Message
.


Wishlist
working
shopping
kereta seniri
rumah seniri

Credits Section
Skin By LetthaKyra
Background APK
Best view in Google Chrome only.
TRIAL
17 September 2011 | 6:56 PM | 0 panda
Assalamualaikum and haii :)
aku bosan tahap gaban ni ,tak tau dah nak buat apa . nak baca buku ohh memang taklah kan ! muka macam aku ni nak baca buku ? err =.=' novel aku baca ,buku teks ,er sorry to say lah bro . esok paper SEJARAH . paper ini tersangat2lah memeningkan kepala aku , sebab nak kena ingat fakta , ouh ,sejarah hidup pun tak tentu hala ,ini kan pula sejarah dunia . Ohh gosh ! gedebuk !! penumbuk sebijik kt muka . okayy , back to title . trial ada lebih kurang dua minggu lagi , terasa lamanya . ni baru trial ,belum SPM lagi . aduihhh ! tapi aku cilekk jaaa , baca buku pun tak ,jangan kata baca ,tengok pun tak . aduihh ! yang tau asyik nak hangout , open house , tidoq ,BER-mukabuku ohh tersangat malaz . apa nak jadi dengan aku nii . maryam pun geng dengan aku jugak .kan yam kan ? HIKHOK .

wat lexx dah arr , Okayy PEACE :)





Older Post | Newer Post