//DIEYANNA KECIK.
Real me

Photobucket
Travel this

Story About Links Goodies


Youtube player


Message
.


Wishlist
working
shopping
kereta seniri
rumah seniri

Credits Section
Skin By LetthaKyra
Background APK
Best view in Google Chrome only.
TRIAL DAH HABIS
28 September 2011 | 5:05 AM | 0 panda

HOOREYYYYY !!! trial SPM dah habis , Oppss ! tak payah nak hoorey sangatlah kan yana , ingat sikit yang SPM lagi sebulan ja . Okayy , aku memang ingat pun hurr =.=’ .nampak gayanya perjuangan aku belum habis lagi adesss . tu baru trial bukan SPM lagi tapi dah ketaq pala . TAPI .. apa pun aku boleh relakskan otak aku buat sementara waktu ni . mcm la guna sgt otak time trial tu hampeh ! . Next week mesti dapat paper yang cikgu dah marked J yang tulah aku paling suka , sebab markah aku semua comey2 jaa . lagi-lagi paper AKAUN , aku bangga gila kalau dapat markah paper akaun J . so , aku tak sabar nak dapat paper AKAUN . I LOVE ACCOUNT DAMN . Act , kemarin result aku sampai , posmen karat aku dah pos result tu , aku dapat tau pun time balik sekolah ,bila masok ja bilik aku,terus nampak ada surat kat atas meja ,aku pun cubala dekatkan diri dengan meja aku tu ,bila cuba diamati , ouhh rupa-rupanya result aku . tapi result tu dah ada yang bukak lah , sapa lagi kan kalau bukan mak aku yang comel tuu J ,aku pun apa lagi ,terus la menjerit sambil kua bilik , and tanya kat mak aku “ awat mak bukak surat cek ?” then , aku pun kena lah perli berbakul-bakul dengan mak aku ,disebabkan result aku yang comel tuu . tetttt ! panas jugak telinga ni , tapi aku hanya mampu tersenyum dan tersengih macam kerang BUSUK =.=’ sambil jalan masuk bilik HAHA . aku terok okayy . so sekarang ni , nak buat baiklah sikit cehh sikit ja dengan mak aku kan , duduk rumah diam-diam , tak kuar pun . tapi dapat bertahan sampai bila ? HAHA . okay dah lah ,aku penat dah membebel , nak pergi baca buku dengan yang tersayang J #kbaii .




tolong abaikan muko budok kat atas ni okayy :)



Older Post | Newer Post