//DIEYANNA KECIK.
Real me

Photobucket
Travel this

Story About Links Goodies


Youtube player


Message
.


Wishlist
working
shopping
kereta seniri
rumah seniri

Credits Section
Skin By LetthaKyra
Background APK
Best view in Google Chrome only.
Not ready for TRIAL !
10 September 2011 | 11:21 PM | 0 panda


ohh goshh !! esok TRIAL ! weyy aku nak jawab apa nii ? buku pun tak buka langsung ni ,jangan kata buka ,pegang pun tak . tapi bab2 kot len cukup cepat , haishhh =.=' tak faham aku . Honestly aku cakap ,aku sikit pun tak bersedia untuk trial ni , sikit pun tak , rasa cm nak exam biasa2 ja punn . nanti dapat paper ,aku jawab open house ,open house and open house ja lah . HAHA . terok kott ! yalah mana taknya ? bula syawal ni banyak sangat open house :) bila pantang ja dapat jemputan mesti nak p =.=' . pasal trial langsung aku tak nak fikir . bila esok nak trial baru hang nak terketaq-ketaq yana oii . okayy ,aku tak mampu nak kata apa-apa hanya mampu senyum :)


Good Luck to all my friends do the best :)





Older Post | Newer Post