//DIEYANNA KECIK.
Real me

Photobucket
Travel this

Story About Links Goodies


Youtube player


Message
.


Wishlist
working
shopping
kereta seniri
rumah seniri

Credits Section
Skin By LetthaKyra
Background APK
Best view in Google Chrome only.
Mood Raya
19 September 2011 | 8:44 PM | 0 panda

okayy , aku still dalam mood raya keyh ,walaupun aku sekarang tengah trial .HIKHOK . bila dah penghujung syawal ni , lagi banyaklah open house kan yang tu aku seronok . sesapa yang buat open house tu jangan la lupa jemput aku tau , tau . ? sekarang ni aku bosan tahap gaban ,dan aku nak menempeklah gambar2 raya aku tahun ni .
JENG
.
.
JENG
.
.
JENG
.
.
.
.




a'ein with zarul


nampak mcm anak sedara aku tak ? HAHA




lovely mom :)


maryam and wardah



aini saranghae :-p




okayy ,jelez tengok depa nii gurr !



lovely friends :)






pssstttttttt :)



sila abaikan muka budak ini okayy PEACE :)

setakat ini sahaja .malas nak upload semuanya nanti rosak blog aku HAHA #kbaii


Older Post | Newer Post