//DIEYANNA KECIK.
Real me

Photobucket
Travel this

Story About Links Goodies


Youtube player


Message
.


Wishlist
working
shopping
kereta seniri
rumah seniri

Credits Section
Skin By LetthaKyra
Background APK
Best view in Google Chrome only.
Lu Langsi Lu Mati
27 July 2011 | 4:42 AM | 0 panda
Lu banyak langsi la minah .aku tak suka dok mengata sangat dekat hang ni . tapi hang yang suka bagi aku suka sangat kata dekat hang . *ayat tah papa kot ? . aku tak mau lah dekat boyafren hang tu . dia yang nak dekat aku .haha , hang ambekk lah okayy . dah jangan dok semakkan wall hang tu dengan mengata ,mengutuk dekat aku . aku pun ada lah weyy ,sejuta kali hensem dari boyafren hang tu . tolonglah jangan bagi aku buat dosa banyak-banyak ,aku dah la sememangnya banyak dosa ! so ,please okayy .hampa dua orang tolong berambus dari hidup aku , dan kotak minda aku !!


please get out from my life dear ;)



Older Post | Newer Post